/ E - Tjoooo!

Hej läsare. (Hej skrivare!)
Nej, men hur har eran dag varit? =)
Min dag har vart kanon! Vaknade och åt frukost med mamma pappa och syster, sen fixade jag mig och mötte Clara. Så tog vi bussen till centrum, mötte Joel och Philip =) Haha, dom skulle till onoff :p
Vi gick och köpte klubbor och sen drog vi mot sporthallen. Kollade svartas match, det blev lika i typ sista sekunden. Så 4-4, killarna var grymma =)
Sen gick vi ut och träffade Viktor som gick direkt, så kom Frida och vi gick in och kollade orangas match. Dom var också grymma! Vann med 7-4 tror jag ;) och efter det gick vi till centrum, vi gick till ica och köpte choklad =) Och sen skulle vi ner och till bussen men den gick 20 över, och klockan var typ tio i. Så vi satt där nere, så kom min bror med sina kompisar Niklas och Kenny. Så hälsade vi på dom och vi gick med Martin till Ica..
Sen gick vi mot bussen, jag och Clara flummade såklart. Förlåt Maja, Frida och Ebba för att ni var tvungna att bevittna Claras riktiga jag. Ber om ursäkt ;)
Ne, sen kom jag och min broder hem och han drog nånstans direkt. Och jag fixade mat som jag nu äter =) Ska snart möta Clara och Frida... Vi ska nog vara med David och Eric tror jag =) Toppen!
Nu ska jag äta upp, hörs ikväll? =)
Pussar :*

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0