/ E - TJAAAA!

Oj, här har man inte varit på länge... Sedan den 17 mars närmare bestämt. =)
Jag ber självfallet om ursäkt för detta, men har tappat bort min datasladd så har inte kunnat använda min dator... Ska kanske berätta om dagarna som passerat?

Torsdag 18 mars:
Min bror fyllde år, var i skolan och sedan åt vi fin middag och sen följde han med mig till gården...

Fredag 19 mars:
Skolan och sedan gården på kvällen. Där var Magnus, Kurtti, Filip, Linus, Tom, Marven, Clara, Lisen och dom typ :) Det var jätte trevligt...

Lördag 20 mars:
Hade firande för Martin.

Söndag 21 mars:
Fikade med farfar, åt middag med morfar. På kvällen var det bil med fisken

Måndag 22 mars:
Skolan, åkte bil med fisken! :D

Tisdag 23 mars (idag):
Skolan, sen direkt till stan... Nu sitter vi i pappas lunchrum och ska snart dra oss mot hovet! Det är minsann AIK-Södertälje i playoff. Jag är så galet taggad, och Clara? Jag vet att jag är grinig och osocial just nu, förlåt. Min dag är dålig... :( Förlåtförlåt.

Nu ska jag inte sitta vid datan längre, eller min syster vill ha tillbaka den :)

Hörs kanske senare ?

Puss


bild från bilen igår :)

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0