/ E - SORRY -.^

Kanske framstod som lite grinig, men jag är på dåligt humör + att jag inte mår något bra, antingen psykist eller fysiskt...

Ska fan bara ta det lugnt ikväll, äta middag med familjen, göra klart so-uppgiften, se desperate housewifes/cougar town/christine & sen SOVA!

Fyfan va skönt, börjar 8 imorgon. Men slutar runt 12, för skolan har utvecklingssamtal. Så jag och mamma ska på samtal imorgon 13.40, sen är det samma på torsdag. Så imorgon slutar jag 11.30 tror jag, och på torsdag slutar jag 11.10. Så jäääävla skönt!

Sen är det ju FREDAG!
Vet inte än vad vi ska hitta på i helgen, fredag lär ju lama sönder. Men lördagen kommer bli klockren! =) Toppen bra...

Nu är jag lite gladare iaf, hörs nångång i livet.
Puss!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0