/ E - så tråkigt som jag har

- Har du pussat nummer 2 ?
Andreas Ekenberg Forsberg - Nepp :)
- Vad har du för relation med nummer 20 ?
Erica Skoglund - barndomsvän, som jag tyvärr tappat kontakten med..
- När ska du träffa nummer 24 ?
Fisken (Christian) - Imorgon eller onsdag :D
- Är nummer 35 söt ?
Joel Frödin - Aop :)
- Vad var ditt första intryck av nummer 13 ?
Elin Kempegård - Social (!) Snäll, Skit gullig! :D
- Gillar du nummer 50 ?
Martin Eriksson - Japp!
- Har du träffat nummer 58 den senaste månaden ?
Monika Cerda - Jag tror det, innan hon åkte till Chile iaf :)
- När ska du träffa nummer 64 nästa gång ?
Oscar Gimströmer - Nu på lovet tror jag :D
- Är du nära vän med nummer 70 ?
Raffaela Siekaniec - Jarå :D
- Har du gått på bio med nummer 77 ?
Tobias Forss - faktiskt så har jag de :)
- Skulle du kunna gå ut med nummer 83 ?
William Erlandsson - inte en chans :|
- Vad pratar du och nummer 9 oftast om ?
Clara Sörås - Vi pratar om ALLT!
- Skulle du kunna ge nummer 84 en kram ?
Zubaida Hadithi - Suuuure
- Hur lärde du känna nummer 48?
Marcus Kristiansson - Vi började samma skola och hade samma umgänge
- Vad skulle du vilja göra med nummer 43?
Line Weimer - Hon är en sjukt rolig tjej, man kan verkligen ha kul med henne!
- Vad är det bästa med nummer 19?
Eric Hedrén - Han är sjukt rolig och cool :D

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0