/ E - rummet & dusch

Nu har jag städat av lite hemma, som mamma bad mig om... Ah, så först nu har jag tid att städa undan på mitt rum och sen efter det duscha.. Trevligt att halva kvällen gått redan haha!

Nej, bäst att jag sätter igång. Måste hinna med rummet, ducha, fixa mig och sen äta... Ska möta upp Emma runt 20, så vi får se när alla andra drar sig hitååååt! Vi har fan inte vart hos mig på sjukt länge :O

Aja, som sagt.. Bäst om jag sätter igång, uppdaterar senare!
Pussen



Eftersom jag har pappas data och är inne på gästkontot så finns inga bilder. Så damer och herrar - EN SKÖLDPADDA, lite lagom random sådär. Ungefär som jag ;)

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0