/ E - jaaaaaahaja

Förlåt för dålig update från min sida, har vart hyfsat upptagen och så. Ni får ta det dom min ursäkt...  Dagarna som gått sen jag skrev sist (sen i tisdags) så har det hänt mycket kul :D

Vi var på hockey, och med vi menar jag Clara Tobias och jag :) AIK förlorade mot södertälje, men dom spelade bra ändå... Så i onsdags var vi och klättrade med klassen.. Det var kul :D Sen igår, så var det hockey igen... Förlorade ytterligare igen mot Rögle, men det gör ingenting. Vi ska tillbaka ändå! :) Det var en grym match, på slutet hoppade firman in i rögles bås och smällde till tränaren... Så kom min bror och skrek att dom skulle dra ut från båset, då gjorde dom det... Sen när vi tänkte; ah men dom har fått bort firman nu, vi går mot mamma och pappa. Så kommer en j*vla bänk flygande från en av sektionerna?! Vi ba; haaaadja!

Men tillslut kom vi förbi och hem iaf...
Idag är det ju fredag och jag har vart i skolan, gjorde det svåraste matteprovet jag någonsin gjort i hela mitt liv... Det var grymt svårt :O Aja, hoppas att jag får G iaf... Sen hade vi lite annat och sen slutade vi. Så fram till nu har jag pluggat svenska, eftersom jag tappade bort min svenskaskrivbok (bara för att, så kommer den komma fram imorgon eller nåt -.-) så jag gjorde om hela arbetet om förintelsen...
Duktigt Emma!


Men ikväll däremot, ska vara med Emma... Ska försöka få med Titti och dom andra också, jag har inte umgåtts med Titti på sjukt länge nu eftersom hon har vart med andra och haft sin basket och jag har mest vart med Frida och Clara... Men jag hoppas verkligen att hon är med ikväll, jag saknar henne =) (snuttan dåååå -.-)


NEJ, Nu är de tamefan slut på batteriet.. Hörs någon gång i livet, troligtvis snart.. :')
Pussar

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0