/ E - inte orkat

har inte haft orken till att skriva idag + att det blev massa knas hemma. knappt så jag orkar nu, men ändå... 

(GÅRDAGENS)
Dagens humör:
Vet inte, varken glad eller ledsen
Dagens mående: död
Dagens borde: sova ut
Dagens frisyr: knut, flätor, knut
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: jeans, tshirt och tjocktröja
Dagens planer: ingenting, träffa emma och frida
Dagens materiella vill ha: massor
Dagens fundering: övet mitt liv
Dagens beroende: musiken
Dagens tråkigaste: ganska mycket
Dagens längtan: till jag ska sova ?
Dagens superlängtan: sängen
Dagens tidning: eh ?
Dagens låt: gmx - jag väntar på dig.


Vad glad och posetiv jag verkar! Verkligen, nej nu ska jag sova... Imorgon ska jag på "kalas" i sumpan, yihooo! -.-

Hörs nån gång i livet ...


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0