/ E - hemma igen

Nu är jag hemma :)
Mötte Frida, gick och pratade med henne. Sen fick vi sms av Clara, vi skulle tydligen skynda oss till en dator. Haha så vi gick till Titti, och satt på hennes rum medan hon duschade. Sen när hon kom ut så ba; woooah?

Hehe, så gick vi in på datan och snackade lite med Clara. Hon hade det äckligt bra, och det är väl kul? Eller inte .  Åh -.- jag vill också utomlands...
Jallafall, sen promenerade jag och Frida hemåt och nu är jag här :) Det är nice...

Ska nog sova snart, imorgon ska jag möjligvis vara med Natta och Fisken.. Beror på om dom kommer hit, eller så blir det att vara på gården då.. :)

Jaa, skriver om en stund. Ska fixa en header till en kompis =) Kanske kan fixa våran också? :p Vi får se.


Hörs sen! :)
Pussar :*

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0