/ E - FOR RIZZLE

Chacha!
Är på så jävla bra humör! =)

Christoffer Kurtti och Clara Sörås är världens mest roligaste männsikor!  Bara jag hör "For rizzle" eller "I'm just saying" så dör jag av skratt! :D

Ah, min kväll var bra... Clara åt hos mig och så drog vi ut. Först gick vi till gården och sen till Clara och hämtade sovsaker. Sen tillbaka till gården. Efter det tog vi bussen med Christoffer ner till statoil och köpte godis =) Sen mötte vi upp Frida Felix Coffe och David... Så åkte vi tillbaka till gården och va där haha!
Mycket gården alltså... Det börjar bli rätt torrt där nu, samma sak hela tiden. Sen fick vi iaf skjuts hem av Mangepange, heeeelt galen! :D

Nu kollar jag och Clara på "Torkel i knipa", DEN ÄR BÄST! =)
Och nu är det dags för mig att bli social med datanörden till vän, så nu ska jag stänga ner datan...













Mys med turkiskpeppar, godis, chips och vatten =)



LOVE TO U ALL ! :D

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0