/ E - fail skola!

Vaknade 8.10 imorse = försenad -.-
Iaf, rusade upp och gjorde mig iordning och var i skolan halv. Då hade dom som tur var inte börjat än.. Klockan 9 fick dom igång filmen och vi kollade på den till 10.30, sen fick vi rast. Fortsätte sedan till ungefär 12.00, då fick vi lunch och det smakade ju skit... Sen skulle vi haft spanskaprov, men ingen lärare kom så vi gick till rektorn och ska göra det imorgon istället...

Så jag och Clara gick ned till gården och satt där till 13.40 då vi skulle ha föreläsning i musik-matsalen med Katarina. Det var jätte intressant, hon berättade om sin egen familj och hur de hade vart med om förintelsen osv.  Sen slutade vi. Då gick jag och Frida hem tillsammans.

Nu sitter jag och pluggar spanska och engelska. Ska väl se till så maten blir klar fort idag, så måste börja med den... =) ikväll ska jag plugga och senare blir det väl gården som vanligt... Kulkul.

Ne nu måste jag fortsätta, pussar!


Gissa vilken som är vattenskadad och inte?
Badkaret läckte herromdagen när dom låg där på golvet. Ena räddades, men tyvärr inte den andra. Haha!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0