/ T - Duktig

Hjälpte precis mamma med smörgåstårtan som vi ska äta imorgon på Tessans mottagning. Hon tar studenten imorgon. Fifan vad jag é avundsjuk. Vill också. Men att gå ut grundskolan är väl inte helt fel det heller. Nejdå, det är rätt bra till och med. Tack vare Tessan är jag också ledig imorgon, inte helt fel det heller!
Så idag har jag alltså varit i stan och skaffat biljetter till att träffa Taylor Lautner & Kristen Stewart, städat mitt rum kliniskt, och hjälpt mamma med smörgåstårta. Gud så duktig jag är!
Välförtjänt helg nu, onödig men skön vecka nästa vecka & sedan ett mycket efterlängtat sommarlov. Gillar den här situationen ändå.
Tänkte även ta upp en liten grej jag tänkt på. Eller nja, började tänka på det för ca fem minuter sen. Det faktum att alla säger att en blogg blir roligare med bilder. Nu ska jag argumentera lite kring ämnet. (Förjäkla synd att min svenskalärare inte läser det här, rena rama uppsatsen!) Om man är tillräckligt bra på att skriva på ett roligt sätt behöver man inte bilder. Då är bloggen rolig ändå, även om bilder inte direkt gör den sämre. Men det finns faktiskt begåvade människor med talang för att skriva. Sånt är kul att läsa.
Fast jag lägger in en bild, för säkerhets skull liksom.



Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0