/ T - BLAME IT ON THE WEBBKAMERA

Städar rummet. Har hittils städat garderoberna, det som inte syns. Känns ju nödvändigt. Nu är det "bara" att plocka undan all skit jag har överallt. Fattar inte.. Hur mycket grejer kan man ha? Sjukt. Sen dammsuga också. Wiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Inte får ni några bilder heller, för min webbkamera funkar ju inte! Och orkar inte fixa me kameran o grejer. Jobbigt ju.
Inte för att jag förstår varför ni skulle vilja se bilder på mitt rum eller mig. Meeeen. aaaaaaaaaaaaaaa.


Det får ni ändå! Höhö. Ne ja vené. Ville bara lägga ut en bild. Tyckte den här va snygg............
!?)R¤Q#EIP=SRKFO"#WQI=FJWESD=?TJ" typ
orka

hejdå

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0