/ E - vara med Clara och så.



Imorgon ska jag vara med Clara, ni vet hon den coola som också hänger i dom här trakterna? Ah, iaf planerar att vara med henne imorgon på dagen. Så får vi se vad vi gör och så ;]

Jag skrev till henne på msn ba;
- Kommer snart, ska bara fixa några saker. är tillbaka om 5.

Jag kom tillbaka en halvtimme senare utan att ha insett att det hade gått en halvtimme? Det var ju nice? Haha jag hann med att tvätta och sortera min tvätt, och va ute hos alla 4 kaniner för att ge dom mat och vatten. Det är kul att min syster kan sköta sina djur själv? Aja, hon var ute med hunden så.. Efter jag hade gett alla kaniner mat och tappat min foppatoffel i snön (:[) så sopade jag undan all snö på framsidan.. Så nu kan man gå där haha!

Allt de tog en halvtimma, kanska sjukt hur fort tiden går egentligen.. :)


Nog pratat om det, jag vet att ni ändå inte bryr er haha :)
Vad som planeras göra ikväll, det är att krypa ner under täcket och inte gå upp. Haha! Nej men jag har haft en sån j*vla mensvärk så jag har dött.
Därför planerar jag att ha en dejt med min säng :) Gulligt huh? 

Nu ska jag nog göra något annat, men räkna med att jag skriver när som helst igen (; 


BESO! (puss på spanska, säger ju att jag är pr0. Mvg liksom!? Daah) 


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0