/ E - SKOLA

Igår kväll så var jag med Frida, sen gick vi hem till Eric och satt där ett bra tag. Vi lekte med hans järvar ;] Höhö! Sen drog vi och mötte David, och Manfred var med också. Jag vet inte vart eller när han kom men han var med iaf haha! Vi blev nerputtade i snön heeeeeeeeela tiden :O

Sen gick vi och mötte Clara och så gick vi till Frida. Vi spelade nervös och de var as kul. Sen skulle vi hem och Eric fortsatte att putta ner mig i snön :( ELAKT!

Sen när jag kom hem så la jag mig i sängen och somnade ganska fort..


nu är det måndag, och skolan börjar idag! ;D
FAN VA NICE, så nu håller jag på att fixa klart mig. Jag ska gå vid nio, då ska jag möta Frida :)

Skriver sen, puussss

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0