/ E - Såkallad paus

Kände att vi behövde ta en paus från bloggen, men ska jag vara ärlig så har jag inte vart vid datorn alls mycket på de här dagarna som vi inte haft bloggen igång.
Men nu kör vi på igen!

Mycket har hänt sen vi stängde ner och jag kommer verkligen inte ihåg allt som hänt.
Några saker av det som har hänt är väl att Clara fyllt år, hon och jag var på AIK-Leksand (som förövrigt vann med 4-1) osv...

Just nu håller jag på att plocka undan lite, ska snart städa mitt rum. Sen ska jag ner till centrum med Manfred och David. Haha?
Nej men dom behöver hjälp med present till Clara. Trevlanstrevlans!

Juste, ni vet inte.. Imorgon ska jag, Clara, Frida, Emma, David, Manfred, Koffe, Tobbe och Eric in till stan. Käka pizza och se "instängd 2" på bio :D Eftersom Clara fyllt år nyligen, så bjuder hennes snälla föräldrar på detta! :) Underbart :D

Nu ska jag fortsätta, det måste vara fint till söndag då min broder kommer hem! :) *happyface x 2*

HARE, puss!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0