/ E - NO

Skrev inte igår kväll efter duschen, det blev ett bad. Och jag var klar efter en timme, då hade Paradise Hotel börjat och jag orkade inte med datan.. Så jag såg klart ph och sen pratade jag lite med Frida och sen sov jag :)

Imorse vaknade jag runt 7, gick upp och gjorde i ordning mig. Sen gick jag och mötte Frida och vi gick till skolan...  Först hade vi musik, där skulle vi bara "bilda" band höhö. Så jag Frida Clara och Titti ska vara tillsammans och vi ska spela "Love Story" med Taylor Swift. Ah det blir väl super. Jag ska spela piano, Clara ska spela gitarr, Titti trummor och Frida bas, eventuellt piano :D

Jaja, efter det så drog vi upp till skåpen igen. Efter det hade vi matte, och det sög! Haha, Clara Frida Titti Sara Joel Tobias Koffe och jag satt i det andra klassrummet och det äääägde :D Höhö! Vi satt och snackade romme-resan. Vi ska ju dit den 24:de Februari, om lite mer än en månad alltså. Det är väldigt nice! :)

Haha, sen efter det så hade vi engelska. Och vi lyssnade på en text som vi har i läxa den här veckan, sen slutade vi... Och då hade vi lunch, typ höjdpunkten på dagen. Älskar lunch! :D Höh, så åt vi lite och sen satte vi oss och dog i bibiloteket.

Efter de, då skulle vi haft Elevens val. Men dom hade inte gjort färdigt listorna. Så jag Frida Clara Sara Titti Joel och Oskar satt ute och gjorde ingenting :) höhö! Iaf, sen hade vi so. Jag och Titti filmade bråken som var innan lektionen, så om hon lägger in dom på typ youtube så kan jag lägga in dom här :) Sen gick vi igenom ww2, och det sög :D

Sen hade vi svenska, och då skulle vi bara skriva om massa saker och sen slutade vi för dagen! :) Det är jävligt nice, vi börjar ifs tidigt men herregud va tidigt vi slutar :D

Nu ska jag sätta igång med plugget. -Lycka till Emma! 


Hörs senare gullisar :')
Pyss



nonononononono! <3 ME LOVE
Not! -.-

Tidigare kommentarer :)
Namn: Anonym

Låter som en kul dag!

Lycka till med pluggandet ;)

2010-01-12 @ 16:54:38

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0