/ E - Magsår och MonicaBergman

Jahaja, så var jag här igen då..

Jag pratade med min mamma efter maten, jag har nämnligen haft så sjukt ont i min "övermage" om man säger så.. Och jag frågade hur man kunde ha mensvärk där?
Men hon sa att jag tydligen har magsår/magkatarr, jag har tydligen inte ätit ordentligt.. Så jag får inte äta äpple (vilket är fine, jag tål det ändå inte.) och jag får inte dricka cola. Jag åt äpple igår och jag drack cola igår :o Jag är fan rädd!

Om det håller i sig så måste jag gå till en läkare, och hjälp!? Min morfar har haft magsår och han blev ju inlagd på sjukhus i flera dagar.. Jag har ingen som helst aning om vad som kommer hända nu men jag är rädd ändå :O

Ja, innan jag fick pratade med mamma, tillochmed innan maten fick jag ett samtal från min idrottslärare.. Hon frågade om jag hade haft ett bra lov osv. Jag ba; eeh ah, vad villl du? :| typ.. Haha!
Sen sa hon att eftersom min gamla mentor Olle ska vara pappaledig den här terminen så ska jag få en ny. Så jag ska ha Monica som mentor. Vi får se hur det går, kan vara skit kul eller inte.. Haha!

Ja, så det var ju en rolig dag för mig - nej :(
Nu ska jag äta hallonsorbet och lägga mig i soffan och dö!

Nej, jag ska äta hallonsorbet med min brorsa som är hemma utan sin tjej :o omg, once in a lifetime moment!

Vi hörs senare!
Pusselipuss :*

(det går inte att lägga upp bilder, gör det senare.)

Tidigare kommentarer :)
Namn: linnea

yääää ni är tillbaka :D

2010-01-07 @ 20:44:56
BLOGG: http://linneaavander.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0