/ E - jag har världens bästa bror!





Ah, glömde berätta om att min bror var i täby idag och kollade om min mobil var klar att hämtas ut... Den har varit borta i 5 veckor nu, det är väldigt länge? :o
Iaf, dom sa att det fortfarande var på verkstan och att de väntade på reservdelar... -.- LOL! Menmen, för det positiva! Joakim lämnade in en ansökan om reklamation för lång servicetid, hehe. Vilket betyder, att jag ska ringa till Telekiosken imorgon och kolla om dom tänker reklamera den. Det betyder ju då att jag får en helt ny mobil! :) Wihu vad glad jag blev. Han är ju bara för snäll :D tack Jocke!

Höhö, alla har blitt fett snälla mot mig nu 2010. Jag säger ju de, 2010 är bäst! JAG ÄLSKAR DE, det är mitt år!

Nu ska jag duscha och sen om en dryg timme är det ju paradise :D


Beso!


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0