/ E - dusch x3

Chacha bloggen!
Livet leker och solen steker.

Eller inte alls, min bror leker och jag steker pannkakor möjligtvis...
Höhö, åt precis mat mina bröder och Sanna. Pannkakor dåra, skit nice! Förutom att sylten tog slut haha! Så skulle jag ta socker så tappade jag hela saken med socker över min pannkaka så det blev jätte äckligt :(

Haha, nu ska jag duscha för tredje gången. Först imorse innan skolan, när jag kom hem efter gympan och nu efter att ha stekt pannkakor (a) Gulligt alltså! Bra för mitt hår, eller inte alls :D

Mm, inget mera händer just nu liksom. Eller jag lyssnar på spotify, hittade en sjuuuukt gammal låt som vi dunkade i 7an typ! ÅH VA UNDERBART DET ÄR MED GAMLA LÅTAR! :D
Slänger in den här nedanför sen ska jag dunka NRJ i duschen! :) Hörs sen.





"U Got To Love It!"


Tidigare kommentarer :)
Namn: Felicia

Underbar låt! :D

2010-01-12 @ 16:51:45
BLOGG: http://bbarafelicia.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0