/ E - barnvakt och sånt.

Höhö, igår efter jag och min bror sett alla filmer la jag mig i sängen och dog :D Jag somnade väl runt halv tre... Inte så nice, eftersom skolan börjar imorgon. Men anyway :)

Vaknade halv ett idag, höhö det var nice däremot. Eller kanske inte, hehe jag vet inte :) Men då gick jag upp och åt en halv macka.. Det är helt sjukt konstigt med min mage och magsåret. Ibland äter jag som en j*vla häst, bara äter och äter. Och vissa gånger så äter jag inget alls. Det är konstigt :s

Ja, men sen så hjälpte lillasyster mig att måla väggen på mitt rum igen. Nu är den klar, ska bara torka och det tar ungefär 1 timma :) Sen ska jag möblera om lite på rummet, eller ska byta plats på sängen och soffan... :)  coolt huh?

Ja men iaf, efter vi hade målat så kom Sanna och Jakob upp hit, så gick Sara och Sanna ut och åkte pulka i norrabacken och jag fick passa Jakob. Haha, det var kul! Han är så knäppis :)

Sen kom dom tillbaka för en stund sen och hämtade Jakob och gick hem till dom istället ;d Så nu ska jag hoppa in i duschen, jag duschade inte igår - känner mig skit ofräsch :o


Ja, så vi får väl höras efter det.. :D
Pusspuss :*



jag älskar dig gudson,


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0