/ E

Hello! :)
Jag kom precis hem, har hunnit j*vligt mycket på 4½ timma ;d

Först gick jag och Clara över till Chrille på middag. Han fick en fiskskål med glasfiskar i haha! Och så fick han lite annat av mamma och pappa. Så åt vi, och det var nice :D

Sen gick vi och efter typ en timma gick vi till Frida och satt med henne medan hon åt klart.. Sen gick vi ner och kollade på Let's Dance. Haha, helt rand0m att vi kollar på det men ändå.
Tycker inte ni som kollade på det -Vad gjorde dom mot Elin Kling?
Dom har gjort så mycket publicitet om att hon ska vara med, såvitt jag vet så har det bara varit reklam med henne och Daniel.. Och sen ger dom henne bland de lägsta poängen..? Jag tyckte hon var bra, menmen dom är så töntiga i juryn :]

Efter det kollade vi på "Fist of Zen" (stavning) och efter det kollade vi på "Jackass" Haha, dom är så sjuka! xd Och efter det så drog jag och Clara hemåt.. :)

Hon svängde förbi mig och hämtade Calle och Chokladfabriken.. Haha lol, hon skulle kolla på den imorgon bitti? Hehe. Hon är en knäppis [;

Imorgon bitti ska jag måla min vägg, haha! Jag ska göra en fondvägg - lila.. Vi får se hur det blir :D hoppas på bra :)
Sen efter målningen ska jag möta Clara och Frida, vi ska ner till sporthallen och kolla innebandy. Tråkigaste någonsin, men Martin ska spela. Så jag ska träffa honom. Det blir kanon! :]

Nu ska jag kolla facebook och sen sova.

Vi får allt höras imorgon :)
Ha bästa natten, det ska jag ;]

PUSS


Haha jag har varit såååå glad hela kvällen! :D
(okej, jag ser galen ut. Men skratta allt ni vill! ;])

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0