/ E

Nyduschad och nyvaken - härligt!
Jag har fått ett ticks nu sista veckan på lovet, jag måste duscha varje dag. Det behövs ju inte ens, mitt hår blir inte fett för ens typ 3dje dagen så jag brukar duscha varannan dag. Men nu verkligen måste jag duscha varje dag! Helt sjukt...

Jaja, /care säger ni jag vet.. Hehe, nu har jag klätt på mig och pratar lite med T på msn. Ska alldeles snart äta frukost, sen höra av mig till Clara och se vad vi ska göra...

Jag är faktiskt ganska trött nu, jag har liksom inte kunnat sova inatt pga mitt magsår.. Så jag har legat och försökt hitta på något sätt som jag kunde ligga utan att det gjorde ont. Men det var ganska omöjligt. Så därför har jag inte sovit så bra. Skit kul! Verkligen.

Nej nu börjar magen skrika, och jag borde verkligen ge den vad den vill ha ;)


(KLICKA FÖR STÖRRE!)

haha var bara tvungen ;) Jag skrev till T om vad jag drömde inatt, och det var väldigt konstigt som ni ser.. :) (Såg ni att jag pimpade hennes anka? :p) 

Nu ska jag äta, hörs om en stund! Puss

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0