/ E

Hemma från skolan nu, ska plocka undan lite på rummet och sen hoppa in i duschen.

Idag var en ganska onödigt dag i skolan alltså, vi hade först klassråd. Höhö, där Frida och Clara (dom övertrötta jävlarna) satt och skrattade åt allt...
Sen hade vi språkval, hehe där jag satt och skrattade åt allt! :D Och sen no, där både jag Frida och Clara satt och skrattade åt allt. Möhöh! :D

Sen åt vi på lunchen och sen var vi ute en stund. Det var fett chill :) Sen hade vi so, och vi har ju fått en ny so-lärare för att våran gamla, Olle, ska vara pappaledig. Vilket suger!  Så hon presenterade sig osv.

Sen hade vi engelska, och vi lyssnade på en text. Och David störde mig heeela tiden hehe :) Sen hade vi idrott, och vääärsta fysen. FYFAN! Lökade sönder, det var as jobbigt :O

Ah efter det så gick jag hem med Frida och Sara, och när jag väl var hemma så åt jag lite och nu är jag här :)


Som sagt, ska städa undan lite sen duscha :)
Hörs sen!  PUSS



It defenitely needs some cleaning!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0