/ E




Såhär blir det lätt när man har tråkigt, TEC'style!


Kom och tänka på att jag har inte haft något speciellt att göra, kanske därför som jag har haft så mycket tid över för bloggen. Haha, det är bara hoppas att det fortsätter nu!
Jag är faktiskt väldigt stolt över Clara också kan jag medge. Hon har nu gjort 3 inlägg på 2 dagar, och om man jämför med det från i somras, typ max 2 inlägg i veckan så tycker jag att det var bra!

Det är bara fortsätta peppa varann.. Det är ju bara hon och jag kvar, T,t gick ju vidare till hennes andra blogg. Så nu får jag och Clara ge järnet! :)


Nu så ska jag plocka fram min spanskabok, den första jag fick. Det är nämligen så att min käre bror och hans flickvän kommer hit ikväll och jag måste lära han lite spanska innan han åker till grancanaria på söndag. Det är inte så att jag vill utomlands, nejnej inte alls.. -.- Men jag ska se till att få det jag vill som tack för hjälpen ;)
Så vad kan man vilja ha i från GranCanaria? Han kan ju inte handla själv, så jag får prata med Sanna så får hon hjälpa honom :) -AWSOME!

Vi hörs senare kanske :* puss

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0