/ C

chacha , nu tänkte jag bloggish lite ... jag ligger i min kära säng och gör absolut ingenting. ska snart börja städa rummet. men måste samla kraft först.

Igår va jag med frida iversen hela dagen , först klippte hon sig och medans hon gjorde de träffade jag först världens bästa andreas och viktor. när hon klippt sig tog vi bussen till henne.

där blev det high school musical maraton , fast åt fel håll , 3 2 1. vid halv 6 tiden hämta pappa oss och vi åkte hem till mig och jag åt och satte på VARMA kläder , då var de ändå -20 grader liksom. måste klara av att gå hem till frida igen liksom. nu var jag, frida och koffe hos frida och kolla high school..

vid 20 i tio gick vi och mötte sara och coffe , för sen var de dags för paradise hotel. OCH ANNELIE åkte ut , va är de liksom? hon skulle inte åka ut :( menmen .....

sen gick jag hem och mina föräldrar mötte ming , snälla människor dom är ibland.

nu ska jag nog ändå börja städa , höres senare KISS


( jag i ljusrosa) frida i mörkrosa
kvällen outfit , myskväll :)

loveeee

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0