/ C

eftersom emma har dokumenterat hela dagen när jag va med henne får jag väl berätta om innan och efter.  innan gick jag och la mig 7 på morgonen och vakna vid tolv. duscha och fixade mig , kollade lite tv. runt halv 2 tiden mötte jag emma.

vid 5 tiden drog jag mig hemåt för att byta kläder och hämte lite pengar. när jag kom tillbaka t emma vet ni sen vad som hände.

när jag gått från emma med kalle och chokladfabriken i handen. mötte jag line och raffa som varit hos fredrika eller något.

nu är jag hemma i sängen och kollar bridget jones dagbok 2. såg ettan igår natt :P
nej nu ska jag kolla filmen , blir kanske ett inlägg innan jag ska sussa:)

bild på mig när jagskulle till skolan i höstas. btw LÄNGTAR T SKOLAN PÅ MÅNDAG :D

looove

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0