/ C

JAg är nog bäst på att laga köttfärssås och spagetti. va precis nere och smaka på såsen den är gudomligt god, det blir en bra middag a lá clara idag.

Jag ska nog ta och hoppa ner i badet nu för jag håller på att frys ihjäl. är det bara kallt hemma hos mig ? för det är sjuktligt kallt.
och nu har vi haft snö i typ en månad, nu räcker det jag hata snön nu, vi har haft de FÖR länge nu. Våren ska komma nu tycker jag, så man kan få ha lättare kläder och converse skor. Snö ät verkligen överskattat och kyla är överskattat och allt med vinter är överstattat utom nyår och julafton.

nu har jag klagat lite över vinter, snö och kyla.

ska nog kolla läget nere hos mamma och se om jag kan tjäna lite pengar genom att hjälpa till hemma.
HARE , kanske bloggar senare.

Är trött på fjällisen, tjockaskor, strumpbyxor under jeansen för att hålla sig varm, TRÖTT PÅ ALLT KALLT !!!


LOOOOVE

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0