/ T - TJENA

Tjena snygging, hänger du här ofta eller?
- Bara när du är här..

Hehehe, vilken raggare jag är!

Enough om det! Jag håller på att tagga till, har ju match snart! Klockan tre blir jag hämtad. Jag och Carro ska som sagt spela med Tureberg, ingen aning om vilka det är! :D Eller, två st känner vi tror jag. Höhö (:
Är nervös som bara den! Men det sägs ju att det är bra att vara nervös. Tror på det!

Jajajaja, nu ska jag kolla på tv en stund, sen göra iordning mig! WIHO!


Ikväll ska jag vara med tvilllllingarna, dom ska bjuda mig på middag! Hihi, gulligt värre. :D
Jag och Katja på bilden, Happiness! Höhö :D

Nu ska jag kila! PUSSSSSSSHEJJJJJ

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0