/ T - BARA FÖR ATT

Jag har inte riiiktigt vant mig vid att logga in på tec istället för tnk, haha, vad flummigt! "tec" "tnk".. Jo, jätteflummigt. Verkligen. ALLTSÅ VA?
Slutade riktigt tidigt idag efter ett riktigt enkelt no prov. MVG, MVG MVG MVGEEEEEEEEEEEEEE! Fast tror jag kommer få vg, missade en mvg fråga.
Idag har jag träning med pöjkarna, och Carro. Höhö :D
På söndag ska jag och Carro spela match med Tureberg F94/95, spännande! Ingen aning om vilka det är :) Eller, flera därifrån är ju med i BTÅ, men två utav dom kommer inte vara med, så vi känner, två stycken som kommer spela tror jag. :)
YEEEEEEEEYE! Whatevah!

Nämnde jag att jag var med Majsan igår? Tror inte det? Det var jag i alla fall! Här har ni bevis:





Jaaaaa jag gillar att le för jaaaa jag är stolt över mina tänder numera. Hehe.

TJINGELING SÅ HÖRS VI, PUSSPÅRE

Ps. Måste inte bby va den mest värdelösa förkortningen? 1. Hej fjortis. 2. Hur jävla jobbigt är det att skriva ett A? BABY

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0