/ E - Home again!

Haha hemma!
Först gick jag och mötte Maja, så väntade vi på Jojjo... När vi mött henne så gick vi till favvan, dom handlade till deras tjejkväll. Sen gick vi och mötte Kurtti, Marven och Tom.
Ah, sen lämnade vi dom och gick och mötte Daniel som gick med oss till gården..

Där spelade vi kort & biljard. Sen skulle nästan alla dra, så det var bara jag Manfred Niklas och Daniel kvar... Vi hade skit kul haha! Eller ne, jag låg på kuddarna med Manfred och Daniel & Niklas spelade biljard. Sen kom Daniel och mosade mig :( höhö

Sen drog jag hem och nu är jag här! Ska ut och hjälpa min bror med en sak, för det rasade ner massa snö från taket :o

Kommer alldeles strax, tjingeling!


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0