/ E - HEJHEJHEJ!

Hej!
Nu är jag inne igen, eller har vart det ett tag nu... Iaf, jag och Martin tog en promenad. Hade skit kul, vi pratade och massa. Haha, vi gick förbi kanalen och det var typ 70000 ankor :O men det slutade hos farfar, där vi fikade lite... Sen fick vi skjuts hem av Linda och Stefan.

När vi kom hem så lagade vi mat och åt... Sen gick vi ut med hunden, flummade lite och insåg att hon har en svans! HAHAHA EN SVANS?!
Jaja, sen kom vi in och nu kollar vi på "How I met your mother". Ja, det är ju kul...

Imorgon, när sportlovet börjar, SKA JAG HA KUL VARENDA DAG! Varje dag, seriöst... Det här funkar inte :p

Nu chattar jag med min bästavän som är i majami! :D



Ni får inte se vad vi skriver, tyvärr :D

Nu ska jag och min bror se film eller nåt...
TJULULULULU! :D <3


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0