/ E - äpple och sånt

Haha, idag har vart en helsjuk dag!

Mamma väckte mig vid 7, så gick jag upp och fixade mig. Sen gick jag kvart i 8 för att möta Frida, Raffa och Sara. Så gick vi till skolan, plockade upp Tobias på vägen...
Så hade vi matte, jag satt bara och pratade med Joel Koffe och Tobbe.. Sen hade vi slöjd och det sög! Haha, ja.. Sen hade vi en lång rast innan svenskan så alla gick och åt. Så efter "maten" tog jag ett äpple och åt typ två tuggor innan jag insåg att det kliade.. Så kastade jag det. Jag är allergisk mot äpplen, eller mot de flesta frukterna. Men anyway, min läpp svullnade upp totalt!
Det var jätte äckligt :O Så skulle vi ha ett möte med Nina om att våran klass inte funkar tillsammans med henne. Ja, men jag var tvungen att få därifrån för att få tag på en allergitablett. Haha, skit kul! Men så hittade jag inte sjuksyster men sen gjorde jag det.

Haha, tack för informationen... Iaf, sen hade vi no... Vi hade prov och det gick typ skit bra! Jag kommer typ få mvg! Haha, nej men önska går ju :D
Så gick jag hem med Maja Koffe Manfred och David, sen la jag mig i soffan och typ sov :) Och nu är jag här!

Webbar med världens bästavän, Clara Sörås allesammans.. Höhö! :)



Nu har jag skrivit nog för den här timmen ;) haha, tjingeliing! :D <3

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0