TITTI HAR OCKSÅ TRÅKIGT

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Förvirrad
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Lakrits & broccoli 
Kläder just nu: Mjukisbyxor & tshirt
Musik just nu: James Morrison
Vad sa du senast: Jag vet inte (alltså jag sa det)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Vilken vadå?
Sommarplaner: Improvisation, ta allt som det kommer
Fisk eller badkruka: Jaharujo
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Sol och vindstilla
Om du var fast på en öde ö, välj 3 saker att ta med: 3 anonyma personer & mat
Spelar du nåt instrument: Verkligen inte, är så omusikalisk man kan bli
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Slösare, det är roligare så
Bästa film: Twilight!
Tror på liv på andra planeter: Näpp
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, men saknar, härliga tider :D
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet..
Tror du på mirakel: nej
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jorå
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Haha, svårt att säga nu, men bara för att säga nåt så, två ;D
Bio eller promenad: promenad
Är du kittlig: Njae, lite, haha
Snarkar du? Bara vid förkylningar, hahah
Stjärntecken? Vattuman! Fast kvinna.
Rädd för insekter? Nja, dom e bara oerhört äckliga.
Äckligaste insekten: Vettefan, allesammans!
Största svaghet: Dålig på att prata och stå på mig.
Det här är jag bra på: Ingenting? haha, jo, nånting finns de väl
Bästa bok? Om jag kunde drömma (, när jag hör din röst, ljudet av ditt hjärta, så länge vi båda andas)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
 Kunna höra folks tankar
Vad vill du jobba som? Inte en blekaste aning!
Chips, morötter eller godis? godis ;D
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Skriver du dagbok? Ibland, går i perioder
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Vill göra en tatuering. Vet precis!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Hm, inte FÖR stökigt, men inte FÖR välstädat heller.
Gungar du på stolen? Nepp
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Inte en chans
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? Nep
Saltar du på maten? Ibland, inte ofta
Gillar du att sjunga? Nej för det låter hemskt, eller, okej när jag är själv kan jag göra det
Anser du att du är stark? Ganska? Haha
Brukar du sola? Jaarå
Vad gör du om du får hicka? dricker vatten uppochner
Röker du? Nej, aldrig provat
Snusar du? Nej, aldrig provat
Använder du knark? Nej och tänker inte göra det heller
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Tror inte det?


Tjaråra

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0