/ T - VAD HÄNDER

Var med Emma och Clara idag, dom åkte först till Willys och sen mötte mig vid Ica. Hade i so läxa att jämföra priser i affärer så det gjorde vi. Och kul var det, kul blev det när man gjorde det med roliga personer. För vet ni vad, jag har verkligen verkligen verkligen saknat er. Okej låter som att vi inte träffats på år, nemen att vi slutat umgås. Jag saknar våran trio. TEC.
Tänker på åttan, början av åttan. Kommer ihåg hur roligt vi hade då, fanns inga problem, vi gjorde allting roligt. Skolan var rolig. The funny book. Hehe, nu när man tänker tillbaka så var det förjävla tråkig bok, men vi hade kul då. Den var rolig då.
Samtidigt som jag älskar alla nya människor jag träffat bara i år! Hur underbart och grymt som helst det också! BT Ållstars kan ju känna sig extra träffade. :)
Ne, nu är det nog dags för mig att hålla käften. Ska inte sitta och skriva bibeln här, ville bara förvirra er med mina många tankar! Haha, det här var ju inte ens en tiondel av mina tankar.


Hähä, gammal gammal. TEC.


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0