/ T - NU LÅTER VI KÄNSLORNA FLÖDA

Jag är så barnsligt jäkla galet överlycklig över att få spela med er, BT Ållstars!
Spelare, coacher & alla andra inblandade, jag bara älskar det alltsammans! Looooooove it.
Även om allt vi tränade tillsammans för från början är slut nu, så är inte laget slut! Hehe, kommer jag här och bestämmer. Ja det gör jag! Jag tänker inte låta laget ta slut. :)
Ja, jag antar att jag bara ville säga det att jag är så barnsligt jäkla galet överlycklig över den här chansen, att putte frågade just mig (och carro ;)) om att spela med er. Kan inte tänka mig att inte ha vart med om det vi har varit!

Hehe, så djupt det blev. Men jag varnade er faktiskt med rubriken!
Men nu har jag låtit mina känslor flöda klart. Så nu avslutar ni med en fin bild. Två jädrigt fina bilder!




"We are the champions my friends, and we'll keep on fightin' till the end, we are the champions, we are the champions, no time for losers cause we are the champions, of the wooorld..."

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0