/ T - NADA LUST

Jag har ingen blogg glöööd, känner mig så tråkig. Fast jag är ju rolig, det vet jag ju. D'ah haalå..
Lite fantasilös och okreativ. Om man nu kan säga så. Fast egentligen är jag ju hur fantasifull och kreativ som helst! En dålig dag helt enkelt. Sjuk är jag också. HELVETE, SJUK! JAG MISSAR TRÄNINGEN IDAG.
Jeela schiiit okksoo

Plötsligt blev dagen ännu sämre.

För att muntra upp inlägget slänger vi in lite mobbning mot Justin Bieber:
"Visste du att Justin bieber är bög?" "Va? Hon kan väl inte va bög..."
Hahaha, sköna grejer. Fast Justin Bieber är bra, så sluta mobba honom vafan..



Gjorde en fin bild i alla fall. Lite sådär "Tummen upp? Tummen ner? Eller vaaadåå...."

Feeling retard.

Goodbye everybody! (Oh right, Emma, Nina (our english teacher) maybe read this, butter butter!)

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0