/ T - IT SUCKS

Vara sjuk är, rent ut sagt skittråkigt. Därför skriver vi inte om det för då blir allt depp. Ingen depp här inte!
Det är ju trots allt freeeeeedag och solen skiner i den lilla hålan Åkersberga! ÅLRAJT!
Ikväll blir det till att träffa tvillingarna! Sweeet! Länge sen ju, illa, men vi ska ta det lugnt och ha lite fredagsmys. Ska även ta lite tid för att träffa Anna under helgen, det var ännu längre sen, helt sjukt länge sen. Så känns bra att vi tar oss tid för varann! Kvalitetstid kan man väl kalla det? Tror det. Låter som att vi é ihop eller nåt, sorry Anna, jag har min fru Sara.


Fråga inte varför, men jag har faktiskt den där boken hos pappa tror jag. Nån dag ska jag ta kort på alla sidor och lägga in här. Det är bara bilder. En bildbok. ...

Men jag är ju inte deppig! För jag ska träffa tvillingarna ikväll, thats why I got a feeling that tonight gonna be a good night.


aaaawesome dude!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0