/ T - GÅTT O BLITT ROLIG

Yep, nu är jag kul igen! :) HAHAHAHAHA. Typ, eller? Jag antar det. :)
Gud vad fantasilös jag känner mig, ingen inspiration! Kanske ska göra som alla konstnärer, dom brukar ju resa omkring och sätta sig i skogar och få inspiration av alla träd o djur och grejer!



Gick ut och satte mig i skogen och fick lite inspiration.
(Det till vänster är ett träd, det orange till höger är en buske, det blåa är det busken växer på, och det röda ser ni kanske är en sol).
Bytte till lite mer fantasifulla färger också, älskar färgglatt! Blev riktigt nöjd faktiskt. Släng dig i väggen Picasso! (Eller är han död?)

Nu tycker jag det är middagsdags, vrålhungrig!

Tjingeling!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0