/ T - DOM LEAVE SERVERN / HEMMAGJORDA MUSIKVIDEOS

Tvillingarna drog nyss härifrån och lämnade mig här med pappa. Schysst, verkligen. Tack för den! Jag som trodde ni va äkta...
Menmen, sånt é livet. Jag har iaf haft en aaaasbraaaa kväll ändå! Och eftersom det talas mycket om att bjuda på sig själv, så bjuder jag på en musikvideo! Eller nej! Inte bara en, utan två! Och det är dessutom två st i den första videon också!





Erkänn, jag är en talang? Visste jag väl!

Ps. Till skillnad från killen som tog självmord för att hans video till Aicha kom ut på internet så skäms inte jag!

Tidigare kommentarer :)
Namn: madddddeeeeeeee

Hahahahahhahahahaahha sköööön xD

2010-04-24 @ 18:04:47

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0