/ T - 59

59 dagar kvar, sen slutar vi nian. Vi slutar skolan, vi slutar Tråsättra. Vi börjar om, kommer ett steg närmare.. Närmare vuxenlivet? Närmare de stora besluten. Och fan vad skönt det ska bli. Skönt att det händer något. Okej, inte så stor grej. Men ändå, har gått på Trå i 4 år nu. Det är jävligt lång tid, ska bli skönt med något nytt. 

Ville bara påpeka det. För övrigt sitter jag och lyssnar på en jädra massa asbra musik. Musik musik musik. Det kan verkligen påverka humöret sjukt mycket. Ni kanske kan gissa vad jag lyssnar på? Annars så lyssnar jag nog på lite deppig musik. Älskar det. Älskar låtar med bra betydelsefull text. Hehe. Lägg ner deeptalket nu va?
HEEEEY YA! Typ.

Jag har bildbrist. Så det blir några få sommarbilder, för nu är sommaren fanimig påväg!









Vet ni? FÖRRA SOMMAREN ÄGDE SÖNDER. FAN VA BRA DEN VA.

Nu ska jag hitta på något, gå ut i solen kanske? Troligtvis!




Puss på er! höhö

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0