EMMA

Tja! God eftermiddag, buenos tardes! Fan va jag är pr0! :D
Ne, lite seriöst kanske... Hej!
Jag sitter här i min säng och pluggar no, som ni kanske vet så var jag och Titti sjuka innan lovet och det innebär att vi missade vårat fysikprov. Så hon och jag ska göra det på tisdag :) Lycka till där!
Jallafall, jag gillar att det är facit i boken. Helt värdelöst.... Man lär sig ingenting ju! :O Herregud, hur dumma får man bli?

Jaja, så efter jag gjort klart dom här 30 frågorna ska jag gå ut och träffa Titti. Vi ska prata lite osv... =) Sen så senare ikväll ska jag vara med Clara och Frida, vi får se vilka människor vi träffar på ikväll då ;)

Nu ska jag fortsätta, ska bara lägga in en bild och en skitbra låt som man blir skit taggad till! :D Haha, jag ääälskar Justin Bieber! <3 (höhö)


Fuck it! -.-



BIG LOVE TO YA ALL!
MWA :*


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0