EMMA

Haha, hela dagen har gått. Jag bara suttit i soffan/legat i sängen med datan. Nice! (y)  Nej, snart ska jag gå och göra något åt mitt liv, alltså gå ut och träffa Clara. Haha! Hoppas på att kvällen idag blir ungefär som igår.

Juste ni har inte hört om igår och så?
Jag gick och skulle träffa Clara och Frida, vi skulle mötas vid konstgräset. Så är Tobbe, Oskar, Eric, Waschl, John och nåra till som jag inte kommer ihåg nu, men dom va där iaf. Så skulle dom spela fotboll, så vi drog hem till mig och drack hostmedicin och sen till frida och hämtade hennes moppe, sen tillbaka =)

Det var en sjukt kul kväll alltså! :D Verkligen sommarfeeling, eftersom vi levde vid konstgräset förra sommaren. Men det var verkligen galet kul, ååh :')

Nej nu ska jag laga någon mat så jag kommer ut någongång idag :)

Hörs senare ikväll!
Puss! 

tú an ceann ba mhaith liom


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0