EMMA

Min dag idag, höhö började med att jag försov mig och missade mattenationella. Men bestämde med Eva senare att jag ska göra det på måndag istället.. :) Ah, så jag kom till skolan så hade vi inga lektioner förns om 40 minuter. Så vi satt i bibiloteket och spelade otello. Fyfan va torrt! Haha, sen innan engelskan så åt vi lite. Så hade vi engelska, det vara bara genomgång och sen jobbade vi själva..

Sen så hade vi lunch på riktigt, då gjorde vi inte så mycket haha. Typ satt och pratade, sen hade vi no och vi gjorde ingenting! Haha, as nice.. :) (förlåt Håkan ;))
Sen slutade vi så gick jag Sara Tobbe och David hem tillsammans. Så kom jag hem och sa att jag skulle plugga men jag orkade inte ;)

Haha, så insåg jag nyss att det är IDAG man får veta premilenärt om man kom in på sin linje!!!! Så jag ska springa och leta upp min lapp och kolla om dom lagt in det! :D

Skriver snart... PUSS

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0