EMMA

Förlåt kära läsare för att jag är så störd. Jag ber verkligen om ursäkt...

Menmen, inget att göra åt!

Nu ska jag ta bort min säng, mamma och pappa är påväg hem med en annan säng åt mig :D *wie!* Men jag vill fortfarande ha 140 eller 160 säng, 120 räcker inte för mig och Jackie hahah! :) har liksom haft en 90 säng hur länge som helst nu...

Anywaaaaaay, jag ska gå och ha kul och bära och massa -.- jag som inte har tillräckligt med träningsvärk i kroppen. Och som svar på eran fråga (-Varför har hon träningsvärk?) Pinsamt nog, men jag var med på gympan. HAHAHHAHAHAHHAHA!

Aja, jag är konstig. Hejdå


AH JUSTE, SER NI DOM BLÅA ÖGONEN ELLER?! HAR JAG DET ELLER?! AH JUSTE, NI FICK NI ER EN FUNDERARE! HAHAH.


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0