Emma

Hallååååå :)
- Allt bra med er då?

Själv är livet prima! Kom hem från skolan för en stund sen, eller en stund? Nu när jag kollar på klockan så inser jag att det var 1½ timme sedan jag slutade... Höhö,  oj fastnade i soffan :)

Gulligt då, jaa - vad händer annars då?
Ska snart sätta igång och städa undan på mitt rum, min säng är ju sönder så jag drar ner madrassen på golvet och sover där. Ska höra med pappa om han skulle kunna ta hem min säng från stan idag, annars behöver jag hjälp att fixa min säng tillfälligt tills vi köpt en ny :)
Och efter jag har gjort det så ska jag väl hjälpa till med att göra mina "vardagssyslor", u know ;)

Ikväll då, då ska jag vara med Clara och Frida. Som vanligt dåra ;) Vi ska dra ner på konstgräset tror jag, titta på killarna som ska spela fotboll :D hoppas på bra väder bara... =)

Nu ska jag dricka upp mitt te och sedan gå och hämta en tjocktröja. Håller på att frysa ihjäääl! Men vi hörs lite senare grabbar & brudar. Hejrååårå! :D



UTEKVÄLLAR, NÄR DOM ÄR SOM BÄST!


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0