EMMA






Vet ni tjejer hur mycket jag saknar oss tre?
Ni gav mig en sån lycka som vissa inte ens får uppleva i livet, för mig är ni glädje! Jag älskar er så himla mycket, och även om vi nu är väldigt olika så hoppas jag att vi kan hitta tillbaka till varandra och få saker som dom var förut. Ni är bland det bästa som hänt mig och jag hoppas verkligen att vi inte släpper taget om varandra. Alla våra minnen tillsammans är så underbara, det skulle inte fungera utan er underbara människor! Det är liksom TEC, oslagbart! Jag finns kvar iaf, ska se till att hålla i era händer så länge som jag kan. Hoppas att ni också vill göra något åt det här, så vi kan knyta starkare knutar...


Jag saknar er tjejer & jag älskar er något enormt mycket!


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0