/ E - UNDERBAR DAG!

ÅH!
Innan jag berättar om min helg osv så bara måste jag. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Fyfan va jag är glad!

Jag och Clara var på hovet idag, AIK spelade mot Växjö. VI PISKADE DOM! Vi vann med 2-0 och det innebar att vi gick upp i ELITSERIEN! Åh va grymt det var! Vi sprang ut på isen och kramade om alla spelare osv :D FYFAN VILKEN UNDERBAR KÄNSLA!!! :D SÅ FUCKING UNDERBARRRRRRRT!

Ah, det var en gryyyym match och jag bara ååhhhhhhhhhh! När vi kom hem så mötte vi upp Frida, gick till henne och snackade lite skit. Sen gick vi ut, så stod jag Clara Frida Sara Raffa och Elin och pratade lite, sen gick jag hem. Så nu ska jag och bror min vänta 40 min innan matchen sänds på tv. Och den håller på till halv två, bara hoppas att jag kommer upp i tid till simmningen imorgon... -.- Klockan 8 i simhalllen, det är ju förjävla nice? -.-

Haha, kanske ska berätta lite mer om min helg? Ni vet väl att vi kollade film i fredags, sen i lördags så åkte jag Clara och Frida in till stan och åt på La Ciociara, sen kollade vi bio. Det blev "Shutter Island", den var lite psyyyykad jaaa -.- Hehe, sen var jag hemma runt halv två... Så vaknade jag upp idag och så drog som sagt jag och Clara till hovet... =)

DEN HÄR DAGEN HAR VART AWSOME!

Skriver snart, huhuhu :)
Puss


It's true, soooo true!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0