/ E - trevlig kväll med trevligt folk! :D <3

Åh, den här kvällen alltså...
Började med att Clara kom till mig och jag gjorde mat. Eller mat, kan man kalla en tallrik med nachochips med ost på för mat? Haha, anyway så åt jag och sen drog vi iväg och åkte lite. Sen åkte vi till Frida och var där en stund... Sen mötte vi upp Sara vid södragungorna och så åkte vi ned till maggan konstgräset och var där. Det började ju regna och shit så jag och Clara drog till donken och köpte cheesebugare. Mumsfilibaba! :D

Sen kom vi tillbaka och regnet verkligen öste ner, så vi satt där ett tag sen skulle vissa dra så vi kunde dra hem till Frida. Så tog alla sig mot Frida och vi kollade tv där. Fyfan va trevligt!

Nu bara för att jag har extremt tråkigt så ska jag tacka alla personer ;)
Tack Clara, Frida, Sara, Eric, Marcus, Tobbe, Daniel, Jonas, John, Gustav, Oscar, Oskar & Adam! Jag hade skit kul!

Videos hittar ni nedanför, ska kolla lite facebook och sen krypa ner i sängen och sova... Kanske skriver innan jag somnar, men vi får se!

Puss




Alltid jag och vara lika mongo :D


Haha, ibland är jag lite småkul faktiskt ;)


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0