/ E - Tja!

Hejsan alla coolingar (med andra ord - jag och Frida dåååra)
Hehe, vi sitter och kollar på nickelodeon :p fyfan va det suger! :) Typ turkar? Haha, det är sant. Dom ba; ey vart har du vart? -Ey jag var på toan. -Ey abo jag var ju där nyss.

Lol
liksom, hahaha! Nej, Frida ska snart till stallet och mocka hos sin ponny. Då ska jag väl möta upp min kära kollega Titti. Har inte träffat henne på riktigt på 2 veckor ungefär, inte så kul. Men nu ska det bytas lite nyheter och hemligheter... Mahaha! Feel the pain. ;)

Nej, sluta lek nu Emma...
Ska nog kolla lite mera tv, sen gå och möta Titti som sagt. Får se vad som händer senare, vi hittar väl några människor att umgås med. Det vore kul ;)


Nu ska jag gå, H E J D Å ! :)
Puss på er alla coolingar (frida & jag)


Bild från i somras, kolla va långt & blondt mitt hår vaaaaa :(

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0