/ E - ingen ville ha mig där :(

ingen ville att jag var där och var glad, så jag gick tillbaka hit. Så hittade jag en lame lista, så jag gjorde den :) ENJOOOY!



Ditt utseende:

Hårfärg? brunett
Längd? 170 ungefär
Skostorlek? 38-39
Ålder? 15

Kärlek:
Har du kille just nu? Nepp
Gillar du någon? Joru
Vem? säger jag ju inte här :O
Har du haft sex? nej faktiskt inte ;)

Smak & stil:
Vad har du på dig? mjukisar och linne
Hur ser dina trosor ut? röda björnborg
Har du någon BH? Ah
Hur ser den ut just nu? Vit
Hur beskriver du en fjortis? En person som leker större än vad den är, kräver uppmärksamhet och bara är allmänt jobbig
Hur beskriver du en pluggis? William, typ ;)

Bad days:
Har du varit full? -
Har du däckat? 
Har du haft sex på fyllan? Neeej :O
Har du rökt? Ja.
Har du snusat? ne
Har du gjort något olagligt? Japp
Har du slagit någon ner till marken? Nepp

Yes/No:
Är du allergisk mot något? Ohmagad, massor :o
Tror du på gud? Nja, hehe
Har du en bästis? Ja
Är du vegitarian? Neej ;D
Har du varit med om ett stort gräl?Japp

Antingen eller:
Mjölk/saft? saft
Ibumetin/alvedon? Alvedon
Katt/hund? hund
Cykla/gå? 
Öl/vin? öl är godare ;)
Kanin/hare? Kanin

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0